צפו: מנכ"ל Tax:on מסביר על החזר מס דיגיטלי בתכנית "מאחורי הכסף"

מדי שנה, ציבור השכירים משאיר בקופת המדינה החזרי מס בסך מיליארד שקלים. אבי רוזנבאום מסביר בתכנית הכלכלית איך לבדוק ולקבל את הכסף בקלות

מאת מערכת Tax:on

הנתונים דרמטיים: מדי שנה, ציבור השכירים משלם כמיליארד שקלים בעודף לרשות המיסים, וזכאי לקבל אותם בחזרה. אך הסכומים האלו לא חוזרים לשכירים, ונשאלת השאלה – למה?

היעדר הבנה פיננסית, חוסר נגישות, חשש מתהליכים בירוקרטיים, חוסר אמון במערכת או פחד מחובות למס הכנסה, הן רק חלק מהסיבות לכך. בשורה התחתונה, רוב השכירים פשוט נמנעים מהגשת בקשות להחזר מס, וחבל. מחכים להם שם בממוצע 8,000 ש”ח למשפחה עבור 6 השנים האחרונות. זה ממש “כסף על הרצפה”, שיכול וצריך לחזור לציבור השכירים. 

מנכ”ל Tax:on אבי רוזנבאום התארח לאחרונה בתכנית “מאחורי הכסף” עם דני רופ בערוץ 13, והסביר למי זה רלוונטי, ואיך מקבלים בקלות את הכסף. 

צפו בכתבה, ובצעו באמצעותנו מהר ובקלות בדיקת זכאות בחינם להחזר מס. 

בהצלחה! 

** האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה יעוץ ו/או תחליף לייעוץ ו/או שיווק מכל סוג שהוא ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע”פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום. הנתונים נכונים לשנת המס 2023 אלא אם נרשם אחרת.